Ameland Beach Rugby 2018

15, 16 & 17 juni 2018

Toekomstige Zandhappers,

Een gouden Zandstrand, de Zon die fier boven de duinen staat en een de Zee die kalm en rustig is.
Geen Zuchtje wind (behalve degene die we zelf produceren), een Temperatuur van circa 25 graden en een Rugby bal die je van hand naar hand ziet gaan.
Mooie tackles maken met je Bakkus in het zand, Beachparty in de feesttent en daarna terug met Cosi-tax naar Ballum.
Eerst nog een afzakkertje halen in Nobel bij Barend en daarna lekker Ronken in vakantieverblijf Bakker om de hoek.
De volgende dag wakker worden met een droge bek en denken wat een geweldig weekend was het weer.
Denken aan AMELAND.
Drie jaar geleden mannen, Dirk heeft nog steeds een verbrande plek op zijn hoofd, Gijs heeft nog steeds de geur van de wijn die hij in Nobel dronk in zijn neus, oud spelers die spontaan kwamen aan waaien toen het gerucht weer rond ging, de nieuwe jongens die stonden te poppelen om mee te gaan. Das was de laatste keer dat we naar Ameland zijn geweest. Ben je nog niet eerder mee geweest? Wees getroost..ook dit moois kun jij mee maken.

Daarom hebben Jan en ondergetekende de taak weer op ons genomen om in 2018 weer volledig georganiseerd naar Ameland te gaan. Zon, Zee, Zand en Zamen naar Ameland.

De inschrijfkosten van dit jaar bedragen maar € 130,- nagenoeg gelijk aan drie jaar terug en dat terwijl de economie zo aantrekt en de inflatie fors is en vergeleken bij andere teams een lachertje is. In het bedrag is inbegrepen:
– Verblijf in een sterren accommodatie

– Bedden/linnengoed

– Schoonmaakkosten

– Inschrijving beachrugby (€ 300,-)

– Unieke Ameland shirt

– Overtocht van een auto voor alle spullen

– Eten in de accommodatie (ontbijt en versnaperingen en een sappie)

– en een paar euro voor onvoorziene kosten (mocht shirt of inkopen eten duurder uitvallen en anders klein begin van de drankpot).

Er is gerekend op minimaal 20 personen (bij minder Animo zullen de kosten iets hoger worden i.v.m. de vaste kosten maar alle jaren is dit nog geen punt geweest). Bij meer personen zal de drankpot harder stijgen!

Pot? ja we willen van te voren ook weer een mooie pot bij elkaar harken doormiddel van leuke evenementen en loterijtjes zodat de kosten op Ameland zelf minimaal zullen zijn.
We hebben natuurlijk al een tweetal loterijtjes gehad en een gezellige Bierproeverij welke bij elkaar al een mooie duit in het zakje hebben gedaan en dan heb ik het echt niet over een paar euro. Het goede begin is er dan ook al en belooft voor de jaar ook weer veel goeds. Drie jaar geleden zijn de meesten op Ameland niet meer dan 100,- kwijt geweest….. uit vroegere tijden kan ik mij dit wel anders herinneren.

Wat staat er nog meer op de planning/ingedachten….
– Gedacht wordt weer aan een Hartenjaagtoernooi (meestal de zaterdag voor kerst, nu even kijken aangezien het de dagen erna al kerst is…)

– In de planning staat al Six Nations Poule 2018 (in januari zullen de formulieren weer de deur uitgaan)

We staan natuurlijk open voor andere ideeën voor evenementen / inzamelingsacties .

Binnenkort zal er op de club een inschrijflijst komen te hangen voor een ieder om zich zelf in te schrijven.

Voor de sponsoren ook weer een mooie gelegenheid om zichzelf via een prachtig shirt (welke natuurlijk nog ontwikkeld wordt) zich te presenteren aan het grote publiek op Ameland.
In het shirt zal gespeeld worden en is verplicht om aan te hebben als je naar Ameland komt.
Wil jij als sponsor je zelf aan het grote publiek vertonen op een mooie manier voor een vrienden prijs. Neem dan even contact op met Jan of ondergetekende. Met de eerste sponsoren wordt al gesproken dus wees niet te laat! Er is natuurlijk maar beperkt ruimte op de shirts om de sponsoren goed op te laten vallen.

Dus wees op tijd en voorkom teleurstelling.

Groeten,
Patrick van Rossum