De Guppen trainen iedere dinsdag en donderdag van 18:30 tot 19:30 uur

Welkom bij de Guppen van Rugby Club Spakenburg!

Guppen zijn jongens en meisjes vanaf 5 tot 6 jaar. Ze zijn van harte welkom om kennis te komen maken met de basisvaardigheden van rugby en het spel op een leuke manier en speelse manier te leren kennen.

Onze ervaren en enthousiaste trainers staan klaar om de Guppen op een veilige en gestructureerde manier te begeleiden bij het leren van de basisvaardigheden van rugby, zoals passen, vangen en rennen met de bal. We willen de jongste leden van onze club niet alleen de basisvaardigheden van rugby bijbrengen, maar ook de waarden van teamwork, discipline, respect en plezier.

Bij de Guppen staat plezier maken voorop. We vinden het belangrijk dat de kinderen met plezier naar de trainingen komen en dat ze zich welkom voelen bij onze club. Naast het rugbyen organiseren we ook leuke activiteiten voor de Guppen, zodat ze zich naast het rugbyen ook op andere manieren kunnen ontwikkelen en andere kinderen binnen de club kunnen leren kennen.

Als je geïnteresseerd bent om lid te worden, dan ben je van harte welkom om een keer vrijblijvend mee te trainingen. We trainen elke dinsdag en donderdagavond 18:30 uur tot 19:30 uur op ons rugbyveld op sportpark de Vinken (De Kronkels 10) in Spakenburg. We hopen je snel te zien op ons rugbyveld!

Wil je een keer komen kijken en/of meetrainen?
Stuur dan een e-mail naar

De eerste 3 maanden train je gratis mee!

Wil je lid worden?
Vul dan in en kijk voor de contributie