De Benjamins trainen iedere dinsdag en donderdag van 18:30 tot 19:30 uur

Welkom bij de Benjamins van Rugby Club Spakenburg!

Benjamins zijn jongens en meisjes van 8 tot 10 jaar. Ze zijn van harte welkom om kennis te komen maken met de basisvaardigheden van rugby en het spel op een leuke manier en speelse manier te leren kennen.

Bij Rugby Club Spakenburg leren we de basisprincipes van rugby op een speelse en veilige manier. Onze trainingen bestaan uit verschillende oefeningen, spelletjes en natuurlijk wedstrijdjes. Dit alles onder begeleiding van onze ervaren en enthousiaste trainers en coaches.

Naast het leren van de basisprincipes van rugby, vinden we het bij Rugby Club Spakenburg ook belangrijk dat we respectvol met elkaar omgaan. Dit betekent dat we elkaar accepteren zoals we zijn en elkaar helpen waar nodig.

Als Benjamins spelen we nog geen competitiewedstrijden, maar we nemen wel deel aan verschillende toernooien in de regio. Hierbij maken we kennis met andere clubs en laten we zien wat we hebben geleerd tijdens de trainingen.

Ben je geïnteresseerd in rugby en wil je een keer komen kijken of meetrainen? Neem dan gerust contact met ons op of kom langs bij een van onze trainingen. We kijken er naar uit om je te ontmoeten!

Wil je een keer komen kijken en/of meetrainen?
Stuur dan een e-mail naar

De eerste 3 maanden train je gratis mee!

Wil je lid worden?
Vul dan in en kijk voor de contributie