Beste dames,

Ben jij een rugby-mama, zusje, buurvrouw of gewoon iemand die rugby altijd al eens heeft willen proberen? Dan is dit jouw kans! Rugby Club Spakenburg biedt namelijk damesrugby aan, waarbij we op een laagdrempelige manier kennis maken met het spel en tegelijkertijd werken aan onze conditie. En het beste nieuws is: het hebben van geen conditie is geen excuus!

Onze trainingen vinden plaats op elke dinsdag en donderdag van 20:00 tot 21:30 uur, onder de bezielende leiding van trainers George en Nienke. We verwelkomen graag nieuwe gezichten en nodigen jou dan ook van harte uit om een keertje te komen kijken of meedoen.

Dus ben jij klaar voor een nieuwe uitdaging en wil je samen met ons werken aan jouw conditie en rugbyvaardigheden? Kom dan langs en ervaar zelf hoe leuk rugby kan zijn!

Met sportieve groet, Het damesrugby team van Rugby Club Spakenburg