Trainen iedere dinsdag en donderdag van 18:30 tot 19:30 uur

Welkom bij de Colts van Rugby Club Spakenburg! Bij ons staan plezier, sportiviteit en ontwikkeling centraal.

Als Colts zijn we tussen de 16 en 18 jaar oud en zijn we bezig met het verder ontwikkelen van onze rugbyvaardigheden.

Bij Rugby Club Spakenburg trainen we op een uitdagende manier en leren we om als team te functioneren. Onze trainingen bestaan uit verschillende oefeningen, spelletjes en wedstrijden die allemaal bijdragen aan onze ontwikkeling als rugby-spelers. Dit alles onder begeleiding van onze ervaren en enthousiaste trainers en coaches.

Bij Rugby Club Spakenburg vinden we het belangrijk om respectvol met elkaar om te gaan. We accepteren elkaar zoals we zijn en helpen elkaar waar nodig. Daarnaast moedigen we fair play aan en leren we onze spelers om respectvol om te gaan met tegenstanders, scheidsrechters en publiek.

Als Colts nemen we deel aan de rugbycompetitie en spelen we tegen andere clubs in de regio. Dit geeft ons de kans om ons te meten met andere teams en te laten zien wat we hebben geleerd tijdens de trainingen.

Bij Rugby Club Spakenburg is er voor elk niveau een geschikt team, zodat we op ons eigen niveau kunnen spelen. Ook bieden we extra trainingen en clinics aan om onze rugbyvaardigheden te verbeteren.

Ben je geïnteresseerd in rugby en wil je een keer komen kijken of meetrainen? Neem dan gerust contact met ons op of kom langs bij een van onze trainingen. We kijken er naar uit om je te ontmoeten!

Wil je een keer komen kijken en/of meetrainen?
Stuur dan een e-mail naar

De eerste 3 maanden train je gratis mee!

Wil je lid worden?
Vul dan in en kijk voor de contributie