De Turven trainen iedere dinsdag en donderdag van 18:30 tot 19:30 uur

Welkom bij de Turven van Rugby Club Spakenburg!

Turven zijn jongens en meisjes van 6 tot 8 jaar. Vanaf deze leeftijd spelen ze tag-rugby. Iedereen is van harte welkom om kennis te komen maken met de basisvaardigheden van rugby en het spel op een leuke manier en speelse manier te leren kennen.

Bij de Turven willen we onze jeugdleden niet alleen de basisvaardigheden van rugby leren, maar ook de waarden van teamwork, discipline, respect en plezier bijbrengen.

Onze ervaren en gekwalificeerde trainers geven op een veilige en gestructureerde manier training aan de Turven. Tijdens de trainingen leren de kinderen de basisvaardigheden van rugby, zoals passen, vangen, rennen met de bal en tackelen. We vinden het belangrijk dat iedereen plezier heeft en zich welkom voelt bij Rugby Club Spakenburg.

Naast trainingen organiseren we ook wedstrijden en toernooitjes voor de Turven. Hierbij ligt de nadruk op plezier maken en het toepassen van de basisvaardigheden van rugby in een wedstrijdsetting. We vinden het belangrijk dat de kinderen leren hoe het is om deel uit te maken van een team en samen te werken om een doel te bereiken.

Naast rugbytrainingen en wedstrijden organiseren we regelmatig leuke activiteiten voor onze jeugdleden, zodat ze zich naast het rugbyen ook op andere manieren kunnen ontwikkelen en andere kinderen binnen de club kunnen leren kennen.

Als je geïnteresseerd bent om lid te worden van onze Turven, dan ben je van harte welkom om een keer vrijblijvend te komen kijken tijdens onze trainingen. We trainen elke dinsdag en donderdagavond van 18:30 uur tot 19:30 uur op ons rugbyveld op sportpark de Vinken (De Kronkels 10) in Spakenburg. Voor meer informatie kun je contact met ons opnemen. We hopen je snel te zien op ons rugbyveld!

Wil je een keer komen kijken en/of meetrainen?
Stuur dan een e-mail naar

De eerste 3 maanden train je gratis mee!

Wil je lid worden?
Vul dan in en kijk voor de contributie