2023-04-08 | RCS Socials – Hammersmith & Fulham RFC

Zaterdag 8 april 2023 stonden de RCS Socials en Hammersmith & Fulham RFC uit Londen tegenover elkaar in een vriendschappelijke rugbywedstrijd. Het was een prachtige dag en beide teams hadden er zin in. Uiteindelijk wist Hammersmith & Fulham RFC de overwinning te behalen met een eindstand van 29-46.

De wedstrijd begon met een snelle start van Hammersmith & Fulham RFC. Ze kregen al snel de bal en wisten deze snel over het veld te bewegen. De RCS Socials hadden moeite om hun verdediging op te zetten en het duurde niet lang voordat Hammersmith & Fulham RFC de eerste try scoorde. Het RCS Socials-team liet zich echter niet ontmoedigen en begon snel terug te vechten. Met behulp van een aantal sterke runs en enkele tactische kicks, wisten ze uiteindelijk ook een try te scoren en de score gelijk te trekken.

De rest van de eerste helft was een strijd tussen de twee teams, waarbij Hammersmith & Fulham RFC erin slaagde om hun voorsprong te vergroten door nog eens twee tries te scoren. Het RCS Socials-team bleef echter vechten en wist ook nog een try te scoren, waardoor de ruststand op 12-19 stond in het voordeel van Hammersmith & Fulham RFC.

In de tweede helft kwamen de RCS Socials sterk terug. Ze waren vastberaden om de wedstrijd te winnen en begonnen beter te spelen. Ze scoorden al snel een try en verkleinden daarmee de voorsprong van Hammersmith & Fulham RFC. Helaas bleek dit niet genoeg te zijn, want Hammersmith & Fulham RFC bleef scoren en vergrootte hun voorsprong opnieuw.

Het RCS Socials-team bleef hard werken, maar Hammersmith & Fulham RFC was simpelweg te sterk. Ze scoorden nog eens drie tries en de wedstrijd eindigde uiteindelijk met een eindstand van 29-46 in het voordeel van Hammersmith & Fulham RFC.

Ondanks de nederlaag kunnen de RCS Socials trots zijn op hun prestaties. Ze hebben hard gestreden en enkele fantastische momenten gehad tijdens de wedstrijd. Beide teams feliciteerden elkaar na afloop van de wedstrijd en het bleef nog lang gezellig op sportpark de Vinken.

Bekijk de volgende 50 foto's >> Fotografie en video: Niels van Kesteren
Link naar: Google Photos