Voorzitterspraat 2021-08

Beste leden en iedereen die de club een warm hart toedraagt,

Afgelopen zaterdag mochten we na een hele lange tijd de wei in. Het was dan wel een oefenwedstrijd maar het was sowieso wel weer wennen. We speelden thuis tegen USRS 2 en we hebben gewonnen met 42-0. Komende zaterdag spelen we onze eerste competitie wedstrijd en zijn we als het goed is grotendeels compleet. We missen dan nog 2 a 3 spelers maar de selectie is ruim genoeg om dat op te vangen. We spelen tegen t ’gooi 3 en de kick off is om 15:00 uur.

Jeugd
We zijn ondertussen al weer een paar maanden aan de gangen met de werving van nieuwe Jeugdleden. Iedere training zien we nieuwe spelertjes mee doen, en we merken echt dat het begint te leven in ons dorp en er omheen. De foto hieronder is vorige week gemaakt, hier staan ze allemaal op met hun trainingsoutfit. Zodra er iemand komt meetrainen krijgen ze een leenpakje van de club zodat hun eigen kleren heel blijven. Zo blijven de mama’s ook happy 😉 Deze pakjes zijn gesponsord door K2 Trading van Klaas Koops!

Oude Bocht
Maximo, Wouco en Jordan wonen ondertussen in het huis op de Oude Bocht. We zoeken voor het huis nog een paar spullen, het meeste hebben we al, maar ik denk laten we eerste even binnen de club kijken voor de rest.
We zijn nog op zoek naar:
• Een tuintafel
• Een vriezer
• Een koelkast voor in de schuur
• Een dressoir of een kast voor in de woonkamer
• En wat decoratie voor in de vensterbank of aan de muur
Als je wat hebt staan mag je het aan mij doorgeven, en ja ik ben al bij de kringloop geweest

Sponsorcommissie
Er zijn de afgelopen maanden heel veel nieuwe sponsoren bij gekomen. Dit is natuurlijk top, we kunnen dit goed gebruiken gezien onze plannen. Binnenkort wordt er gestart met de nieuwe hekken rondom het veld. De profielen aan de kant van vv Eemdijk worden deze week en volgende week gemonteerd dus daar komen ook veel nieuwe borden te hangen.

Cameratoren
Er wordt binnenkort ook een camera toren geplaats voor het filmen op hoogte. Bij de Vebo is een plaat gestort voor de ondergrond. De spindel zal er een steiger op bouwen die gedeeltelijk is gesponsord.

Tour
De voorbereidingen voor Toer 2022 zijn begonnen en omdat er spijkers met koppen geslagen moeten worden moeten we weten wie er mee willen gaan. We gaan met de bus naar Cambridge. De vaste kosten voor de Toer2022 zijn €400,-. Daarnaast willen we met acties tijdens het seizoen en sponsoring nog meer geld ophalen om de trip nog aangenamer te maken. Over de betaling volgt nog verdere informatie. Wil je dus mee van 5 tot en met 8 mei 2022, dan moet je je opgeven bij de toercommissie voor 1 oktober 2021. Stuur daarvoor een mailtje met daarin je naam, telefoonnummer, jouw talent voor de talentenveiling en een foto van je paspoort naar toer2022@gmail.com. Wij kunnen dan de noodzakelijke zaken reserveren en plannen.

Dit was het weer voor deze keer. Mocht je iets hebben voor in de nieuwsbrief, laat het mij dan weten.

Met ovale groet,
Rikkert de Jong