Trainer/Coach 2e Team (Alex Meeter)

Beste leden van Rugbyclub Spakenburg,

Ik ben Alex Meeter, 48 jaar, vader van 2 jongens, bijna getrouwd en woonachtig in Tiel. In het dagelijks leven ben ik conciërge op het Lingecollege in Tiel en natuurlijk ook vrijwilliger bij Rugbyclub de Scrumboks!

Al vanaf mijn 4e levensjaar stond ik met vader, ooms, broers en neven op het rugbyveld van de Scrumboks te rugbyen. Ook nu nog speel ik daar waar ik mits het lijf het aankan een potje rugby mee (Scrumboks, Ameland Invites en Kwagga Rugby).

Ik ben zeer verheugd dat ik de kans krijg om mee te bouwen aan het nieuwe 2e herenteam van jullie mooie vereniging en hoop de ervaring die ik de afgelopen 44 jaar heb opgedaan als speler (no.9) en trainer/coach (tbm, cjc, heren/dames) te kunnen delen met de coaching staff en spelers.

Ik ben een man met een groot sociaal Rugbyhart en zie dan ook heel erg uit naar de training en wedstrijd dagen op jullie mooie accommodatie.

Tot op of naast het veld!

Ovale groet, Alex Meeter

Dit bericht heeft 0 reacties