Clubref gezocht

Beste rugbyliefhebbers,

Onze club groeit momenteel in een razend tempo, vooral als het gaat om het aantal (jeugd)leden. Dit is geweldig voor onze club, maar het betekent ook dat we dringend op zoek zijn naar extra ondersteuning om deze groei te ondersteunen en de jeugd (Cubs / Junioren) de kans te geven om thuis in Spakenburg te spelen.
Hiervoor zijn wij op zoek naar een clubscheidsrechter!

Als clubscheidsrechter speel je een belangrijke rol binnen onze club en draag je bij aan de groei van Rugby Club Spakenburg.

Hier zijn enkele redenen waarom je onze clubscheidsrechter zou willen worden:

Betaalde WR1 scheidsrechtersopleiding
We investeren in jouw ontwikkeling als scheidsrechter door de kosten van de WR1 scheidsrechtersopleiding volledig te vergoeden. Dit is een geweldige kans om je vaardigheden aan te scherpen en een gecertificeerde scheidsrechter te worden.

Betrokkenheid bij de gemeenschap
Als clubscheidsrechter ben je direct betrokken bij onze gemeenschap en draag je bij aan de groei en ontwikkeling van rugby in Spakenburg.

Persoonlijke groei
Scheidsrechter zijn biedt niet alleen de kans om bij te dragen aan de sport, maar het helpt ook bij je persoonlijke groei, communicatievaardigheden en besluitvormingsvermogen.

Ondersteuning
Je staat er niet alleen voor. We bieden ondersteuning, begeleiding en een hechte rugbyfamilie die jou verwelkomt.

Wil je meer weten over deze opwindende kans en hoe je kunt bijdragen aan Rugby Club Spakenburg als clubscheidsrechter? Neem dan contact op met Anton Beijes 06-20827694 anton@rugbyclubspakenburg.nl

Laten we samen bouwen aan een sterke toekomst voor rugby in Spakenburg. Doe mee en word een essentieel onderdeel van onze rugbygemeenschap!