Het Social Team zoekt tegenstanders

Het Social team van RC Spakenburg bestaat uit oud spelers, beginnende spelers en spelers die niet (meer) mee kunnen draaien met het eerste team. Leeftijd ligt grotendeels boven de 35 jaar.
Vanuit het Social team is er steeds meer behoefte aan vriendschappelijke wedstrijden en zijn wij op zoek naar andere social teams of wellicht Jonghe honden die zin hebben in een leuke pot waar ook de derde helft en de rugbytradities erg belangrijk zijn!
Onze voorkeur gaat uit naar een beschikbare zaterdagmiddag of wellicht de vrijdagavond. (RC Spakenburg speelt niet op zondag).
Mocht je club/ team dit seizoen interesse hebben kan je even contact opnemen met Anton Beijes via anton@rugbyclubspakenburg.nl en kunnen we overleggen wat de mogelijkheden zijn voor een wedstrijd dit seizoen.
Mits het dan aan beide kanten bevalt kan het wellicht een jaarlijks terugkerend evenement worden! En daar weten de Socials van RFC Gouda alles van…

Dit bericht heeft 2 reacties

1. Hey Anton, wat leuk! Wij zijn er ermee bezig om iets op te tuigen. Idee om op vrijdagavond een balletje te gooien. Liefst in een soort van competitieverband, weet dat de pinkpanthers ook interesse hebben in iets soortgelijks.

Zullen wij daar een keetje over babbelen? Groeten, Mickel

1. Hi Mickel, lijkt mij een goed plan! Ik neem volgende week even contact met je op 🙂

Het is niet mogelijk een reactie te plaatsen.