Rugby Club Spakenburg promoveert naar de 2e klasse door te winnen van Waterland 1

Het is ons gelukt om te promoveren naar de 2e klasse door de promotiewedstrijd te winnen van Waterland 1 met 19-38.

We speelden de 2e fase tegen AAC 2, Alkmaarse R.U.F.C. 1, Cas RC Driede, RFC Haarlem 2 en SRC Rush 1 heel sterk. Na winst op RFC Haarlem 2 hebben we de voorsprong in de competitie niet meer weggegeven. We eindigden op de eerste plek in de 2e fase door 8x te winnen, 1x gelijk te spelen en 1x te verliezen.

Zaterdag 20 mei mochten we een promotiewedstrijd spelen tegen Waterland 1. Bij winst van de promotiewedstrijd zouden we promoveren naar de 2e klasse. Het hele seizoen konden we rekenen op de steun van onze trouwe supporters. Veel supporters reisden in bussen met ons mee om ons aan te moedigen tijdens de promotiewedstrijd.

De promotie naar de 2e klasse is een grote stap vooruit voor onze club. Na 6 jaar in de 3e klasse te hebben gespeeld, mogen we nu eindelijk tegen sterkere tegenstanders spelen. De club, en het team zijn hier klaar voor.

We hebben een fantastisch seizoen beleefd, en de promotie naar de 2e klasse is een beloning voor al ons harde werken! We kijken uit naar wat de toekomst zal brengen en kunnen niet wachten om te mogen starten in de 2e klasse.

Dit bericht heeft 1 reactie