20-01-2010
2010-01-23 | RCS – Old Bears | 50-0
Rugbyclub pakt 13e zege op rij. Afgelopen zaterdag mocht de plaatselijk rugbyclub eindelijk weer spelen. Spakenburg moest tegen De Old Bears uit Rotterdam spelen. De uitwedstrijd had Spakenburg net gewonnen met 7-10...

