Afscheid voorzitter (André de Boer)

Beste Leden,

Na 18 mooie en uitdagende jaren in het bestuur van Rugby Club Spakenburg te hebben gezeten, waarvan de laatste 10 jaar als voorzitter, heb ik besloten te stoppen met het voorzitterschap.

Dit is niet meer te combineren naast mijn drukke baan als zelfstandig ondernemer.
Het is dus de tijd om het stokje over te dragen.

Mijn collega bestuursleden zijn op de hoogte gebracht van mijn vertrek en Rikkert de Jong heeft te kennen gegeven om zich verkiesbaar te stellen voor de functie van voorzitter.

Mochten er nog meer leden zijn die zich verkiesbaar willen stellen, dan is hiervoor de mogelijkheid dit kenbaar te maken voor 1 december aanstaande. Let wel: hiervoor zijn handtekeningen nodig van minimaal 3 leden die dit ondersteunen. Mochten er meerdere kandidaten zijn dan is er medio december een stemming. Hiervan zullen we jullie dan op de hoogte houden.

Per 1 januari 2021 zal de nieuwe voorzitter zijn intrede doen.

Met ovale groet,

André de Boer​