Corona maatregelen oktober 2020

Beste leden,

Zoals 13 oktober afgekondigd door het kabinet moeten onder andere de (amateur) sportclubs helemaal dicht. Waar 2 weken geleden het clubhuis al dicht moest, worden nu ook de trainingen en wedstrijden aan banden gelegd. Dit betekent dat we weer volledig dicht zijn. Voorlopig is dit 4 weken geldig en daarna word gekeken wat er weer wel kan of dat het verlengd word.

Wij als bestuur vinden dit natuurlijk net zo vervelend als diegene die elke week lekker aan het trainen zijn, zij het in het 1e in de fitclub en bij de socials.

Voorlopig liggen we dus weer stil om het Corona virus in te dammen. Individueel trainen voor jezelf mag nog wel. Helaas kunnen we dit ook niet op de club aanbieden omdat we geen sportschool zijn. We hopen dat jullie wel voor jezelf blijven trainen zodat we wel gezond blijven met z’n allen.

We houden jullie op de hoogte als er weer veranderingen komen.

Voor nu blijf gezond en fit, houd je aan de maatregelen, want alleen samen houden we het Corona virus onder controle.

Met ovale groet,
Bestuur RugbyClub Spakenburg.