Mededeling wk 38 2007

Heren,

Woensdag a.s. start dan eindelijk de competitie en kunnen we aan een inhaal slag beginnen. We gaan dan op bezoek bij Nieuwegein. Vertrek 19:00 k.o. 20:30.

Zaterdag a.s. spelen we onze eerste thuis wedstrijd tegen een oude bekende en wel Pink Panthers II. K.o zal zijn om 15:00 aanwezig dus om 14:00.

Zaterdag 29 september gaan we uit naar HRC III. We hopen op een ieder zijn steun dus zorg dat je meegaat. Vertrek 12:30 k.o. 14:30.

Zaterdag 6 oktober komt Utrecht II op bezoek zij zijn nieuw in onze poule. De k.o. staat gepland voor 15:00 en weer aanwezig dus om 14:00.

Allemaal tot woensdag! Dan wordt op iedereen weer gerekend. Zorg dus dat je er bent en op tijd. Is wel zo
netjes tegenover de nieuwe coach trainer. Zijn officiele naam is David maar hij wordt tot nu toe gewoon Scotty genoemd daar hij uit Schotland komt.

Groeten,
Patrick