Mededeling wk 47 2007

Hoi Heren,
Allereerst de terugblik op afgelopen week:
Helaas hebben we afgelopen woensdag nipt verloren van de scrumboks uit Tiel 10-14. Ook het nationale team heeft verloren zij verloren van Oekraïne met 29-18. Maar niet getreurd er staan een aantal leuke weken op het programma te weten.

a.s. zaterdag
Sparta rugby vs RCSpakenburg
Vertrek 11:45!! Sparta heeft ons afgelopen seizoen 2x verslagen en dit gaan we natuurlijk recht zetten. Verder heeft sparta vorige weke in onze poule gelijk gespeeld tegen ascrum. Hierdoor hebben wij aan een gelijkspel of winst al voldoende om door te gaan naar de laatste 8-16. Zelfs verlies kan voldoende zijn maar dan mag Sparta niet meer dan 3 try’s maken en niet met meer dan 7 punten verschil winnen. Hierdoor zouden zij 4 punten pakken en wij 1 waardoor we op doelsaldo doorgaan. (maar laat het daar niet op aankomen) Niet spelers zijn ook welkom om mee te gaan. Afgelopen woensdag liepen er 24 spelers op het veld. Laat iedereen nu ook mee gaan naar de uitwedstrijden!

Dan de week erop spelen we tegen Delft 1 (delft II heeft zich van de week teruggetrokken uit de competitie wegens niet voldoende spelers dus delft 1 zal er wel genoeg hebben) K.o. 14:30 aanwezig 13:30 op sportpark de vinken.9 december spelen we de laatste wedstrijd voor de winterstop en dan thuis tegen Nieuwegein k.o. horen jullie nog.

ZORGT DAT JE ER ALLEMAAL BIJ BENT!

Groeten,

Patrick