Kampioenen gehuldigd door gemeente

Op maandagavond 28 juni 2010 vond de jaarlijkse huldiging van de Bunschoter sportkampioenen plaats.

In het verenigingsgebouw van de Jeu de Boulesvereniging “Boulamis” werden de sportkampioenen in het zonnetje gezet door wethouder Sportzaken, Bert Koops. Uit zijn handen ontvingen de kampioenen een beker als blijvende herinnering aan de mooie prestaties.

Wereldtitel
Diverse kampioenschappen konden in het seizoen 2009-2010 weer op het conto van de Spakenburgse sporters worden bijgeschreven. Waaronder meerdere nationale prijzen en zelfs een wereldtitel op het onderdeel catamaranzeilen. Het gemeentebestuur van Bunschoten wil met de huldiging van de sportkampioenen haar waardering uitspreken voor de positieve wijze waarop sporters Bunschoten-Spakenburg hebben vertegenwoordigd in binnen- en / of buitenland. Na de huldiging was er gelegenheid voor de kampioenen om met elkaar na te praten onder het genot van een hapje en een drankje.

Overzicht sportkampioenen 2010

1. Thijs Visser en Coen de Koning / Wereldkampioen zeilen f18 catamaran
2. Boulamis 1 / Kampioen hoofdklasse, afdeling 6
3. Dylan Callanan, GV Total Gymnastics / Nederlands kampioen, onderdeel Rek
4. Majorettes Excelsior A team / Nederlands kampioen
5. Teunis Hopman, zeilteam de Heksenketel/ Nederlands Kampioen VB Klasse
6. Petra Kiewitt en Cindy Boter, / Twirlvereniging Alectricity / Nederlands Kampioen Duo twirling Junior
Intermediate / Nederlands Kampioen Duo Freestyle Junior Intermediate /
Petra Kiewitt, Twirlvereniging Alectricity / Nederlands Kampioen Twirling 1 Baton Junior advanced /
Nederlands Kampioen Freestyle Junior Advanced /
7. Schaakclub En Passant 1 / SGS Snelschaakkampioen
8. Corien Visser en Dominique van Asselt, / WSV Spakenburg / Nederlands kampioen Hobie Dragoon catamaran
9. Heren 1, Tennisvereniging de Eemslag, / Kampioen zaterdag tweede klasse
10. Winny de Graaf, Excelsior / Nederlands kampioen majorette
11. Helga Beekhuis, Ruitersportvereniging De Gouden / Adelaar Nederlands Kampioen NRPS, klasse Z1
12. SVS dames 1 / Kampioen 5e klasse
13. Kristel Kok en Joanne Bakker / Nederlands kampioen trampoline synchroon, / Senior dames B
14. Rugbyclub 1 / Kampioen derde klasse Noord West
15. Cor van de Groep, Biljartvereniging Nijkerk / Nederlands Kampioen biljart kadercompetitie 2009/2010
16. Bart Hoolwerf, Schaatsvereniging Nijkerk / Nederlands kampioen marathonschaatsen, pupillen B
17.Voltige team Groenendaal 1 / Nederlands Kampioen, voltige A/B
18. Angela Malestein, T + A VOC Amsterdam / Nederlands kampioen handbal, A1
19. Willem Hoolwerf, schaatsvereniging Oudewater / Nederlands kampioen marathonschaatsen, / C-junioren

Dit bericht heeft 3 reacties

1. De bank hield het echt nog maar net 😛
    Dacht echt dat hij zou instorten 😀

2. Haha ja ik wil niet stoken.
    maar je hoofd staat toch wel verdacht naar rechts te kijken. ^^

Het is niet mogelijk een reactie te plaatsen.