2024-03-23 | RUS D2 – Spakenburg Dames | 27-0

Rugby Club Spakenburg dames ook uit tegen RUS een 27-0 nederlaag.

Thuis tegen de Rugbyende Utrechtse Studentes werd met 0-27 verloren en nu een aantal weken later stond het score bord weer op 27-0 in het voordeel van de thuisclub. Voor het eerste seizoen in de competitie hebben de Spakenburg dames een goede indruk gemaakt en met nog twee wedstrijden te gaan op 6 april thuis tegen Greate Tryn uit Leeuwarden en 13 april tegen de Black Snakes in Sneek hebben ze Spakenburg met hun karakter op kaart gezet.

Het eerste heren team van Spakenburg zou afgelopen zaterdag Castricum ontmoeten op sportpark ~ de Vinken ~ maar de duinranders lieten het last minute afweten omdat ze maar 13 spelers hadden en zo twee man te kort kwamen. Een slappe instelling omdat Spakenburg anders de tegenstander had kunnen aanvullen en er eten was ingekocht zodat de tegenstander met een volle buik huiswaarts konden keren. Heren 2 kwamen wel in actie en versloegen de Eemland Pigs met 88-5.

Zaterdag 6 april zal het druk worden op Sportpark ~ de Vinken ~ naast de voetbal derby zijn er drie rugbywedstrijden Heren 2 om 12.30 uur tegen RPG 15.00 uur heren 1 tegen Pickwick Players en de dames om 17.00 uur tegen Greate Tryn.

Dit bericht heeft 0 reacties