Rugby Club Spakenburg verloor donderdag avond 19 januari 2012 uit in Almere met 17-15 van The Bulldogs.
Fotografie: Niels van Kesteren
Comments (2)
Comments are closed.

Rugby Club Spakenburg verloor donderdag avond 19 januari 2012 uit in Almere met 17-15 van The Bulldogs.
Fotografie: Niels van Kesteren
Comments are closed.
Bedankt voor de mooie pot. Tof om iedereen weer te zien, dat bracht een hoop leuke herinneringen boven…
Heren Spakenburg,
Bedankt voor de mooie pot. Als toeschouwer was het ontzettend spannend..Volgende week hopelijk weer een harde, maar sportieve, pot..en wij de punten natuurlijk..
Succes..