Zon, zee, strand? Ameland

RCS VIS - Beachboy Ameland 2014 005jpgNa enkele jaren van afwezigheid op het Beach Rugby Festival Ameland en klachten vanuit hotel Nobel dat de omzet is gedaald. Willen we dit jaar als Rugby Club Spakenburg zijnde weer afreizen naar het mooie eiland Ameland. Voor degene die het nog niet mee hebben gemaakt kan ik alleen maar zeggen: ZORG DAT JE ERBIJ BENT. Hoe meer er mee gaan des te goedkoper het zal worden. Kosten voor accommodatie, Ameland Outfit, eten (ontbijt/lunch), drinken in de accommodatie en op zaterdag avond een heerlijke BBQ zal totaal liggen rond de € 125,-.

We zitten dan in de mooie groepsaccommodatie van de fam. Bakker welke schuin tegenover Nobel en andere terrassen is gelegen en er een supermarkt om de hoek is. Voor degene die al vaker zijn geweest het bijhuis van Nobel is binnen kruipafstand (links af en stoppen bij het juiste huis).

Wanneer?
19, 20 en 21 juni 2015

Voor deze activiteit zal binnenkort een rekening geopend worden waarop de aanbetalingen gedaan kunnen worden. (bedrag vernemen jullie nog, aanbetalingen moeten wel uiterlijk 1 april 2015 binnen zijn).

Ook is er een mogelijkheid tot een spaarplan, voor meer info hierover kun je bij de organisatie terecht.

Inschrijven kan door je zelf in te schrijven op het formulier op de club of geef het door aan één van de BEACHIES.

Wie mogen er mee? Alle leden en natuurlijk de Sponsoren.

Wil je de Amelandgangers sponsoren dan ben je natuurlijk altijd van harte welkom om dit te laten weten aan één van onderstaande personen.

Jan, Sven en Patrick