Zaterdag thuis Kick off om 1500 uur tegen West-Friesland

Heren en dames,

Aankomende zaterdag is het weer feest op sportpark de Vinken.

Om 15.00 uur zullen de spelers van Rugbyclub Spakenburg op het heilige gras aantreden tegen West-Friesland. Dit belooft een spannende wedstrijd te worden omdat Spakenburg bij winst een gat kan slaan naar de onderste 4 teams.

Zoals bij elke thuiswedstrijd zal ook aanstaande zaterdag vermaak georganiseerd worden.

Speciaal voor aanstaande zaterdag hebben wij kunnen regelen dat om 17:00 een rugby wedstrijd live op TV uitgezonden wordt. Na contact met Richie McCaw en Jean de Villiers hebben we Zuid-Afrika en Nieuw Zeeland bereidt gevonden een wedstrijd te spelen. Deze zullen wij dan ook live uitzenden.

In de rust van de wedstrijd zal er een loterij plaatsvinden voor een goed doel. De opbrengst zal volledig gaan naar Stichting RSNA. Voor deze loterij worden dan ook mooie prijzen geregeld! en wees niet te beroerd om dit goede doel te steunen.

Om zoveel mogelijk geld in te zamelen voor de stichting RSNA zal er zaterdag na de wedstrijd ook een aantal verboden woorden ingevoerd worden.

te weten:
– Nieuw Zeeland
– Zuid Afrika
– Bier

een gedeelte van een naam van nieuw zeeland of zuid afrika is ook al voldoende voor een bijdrage aan de stichting. Boete bedrag is € 1,- per keer dat je een verboden woord noemt.

Voor deze ene keer mag het ook van te voren afgekocht worden voor € 10,-.

Alvast bedankt voor jullie bijdrage aan het vertier en namens de stichting RSNA bedankt voor jullie gulle gift.

Tot zaterdag