Wedstrijdsecretaris gezocht

Voor velen van jullie is het inmiddels bekend, dat Jan Koelewijn (beter bekent als Jan Blond), is gestopt als spelend lid en ook zijn bestuursfunctie van secretaris per direct heeft beëindigt.

Rikkert de Jong heeft gisteren, tijdens de bestuursvergadering, te kennen gegeven om de functie van secretaris op zich te willen nemen.

Omdat dit een officiële functie is, die wordt geregistreerd bij de K.v.K., dienen wij dit als bestuur bij jullie te melden en dient dit tevens door jullie te worden goedgekeurd.

Dit betekent, dat wij de functie van wedstrijdsecretaris over hebben, die nog dient te worden ingevuld (voorlopig blijft Rikkert óók wedstrijdsecretaris).

Als bestuur hebben wij Dirk de Jong benadert voor de functie van algemeen bestuurslid, met als oogpunt hem klaar te stomen als wedstrijdsecretaris, en hij heeft te kennen gegeven deze functie te willen aanvaarden.

Mocht iemand van jullie zich geroepen voelen voor deze bestuursfunctie, wil diegene dit dan vóór woensdag 5 september per mail of telefoon aan mij doorgeven, zodat wij dit kunnen voordragen aan alle leden, waarop een officiële stemming volgt.

Mochten er zich voor bovenstaande datum geen andere belangstellenden hebben aangemeld, dan wordt Dirk de Jong de functie toegezegd.

Jullie hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

André de Boer