Volgende wedstrijd, Pink Panthers thuis

Mannen,
Ja daar was ze hoorrrrrrrr….en heel snel in het nieuwe jaar ook, al op zaterdag de 24e. Door deze kilte was het veld zaterdag in Haarlem onbespeelbaar. Ja en wat moet je dan op zaterdag? De kippen raken van de leg, maar Spakenburgers vertonen ook kippetjes gedrag op een vrije zaterdag. Je valt een beetje in een gat zeg maar.

De 1 maakt geheel de dag foto’s van een vol glas bier. Wie hier het nu het nut van in ziet mag het komen uitleggen. Maar zoals het in het dorp betaamt, is de vrije zaterdag geslaagd. We verwachten ook een stuk minder afmeldingen de komende wedstrijd, want deze extra zaterdag heb je moeder de vrouw natuurlijk wel ff snel naar de Ikea geduwd om met een side-step de originele route te ontvluchten. Snel nog ff een 1 euro broodje naar binnen proppen en een 0,50 cent ijsje voor onderweg om in de auto te knoeien. De catalogus goed open op de eettafel leggen thuis……..en op naar de club de volgende keer is een zekerheid.

Genoeg ouwe zwets en geklets……..we mogen aanstaande zaterdag weer aan de bak. En wel thuis tegen de Pink Panthers. We zijn daar hartelijk ontvangen.

De Pink Panthers hebben een mooie 3e helft voor ons georganiseerd. Dit gaan wij natuurlijk op zijn Spakenburgs terug doen, en dat gaan we doen door lekker vis te bakken en zalm ter plaatse te rokken. Een festijn wat compleet gemaakt kan worden door zangertje ‘Ik doe alles voor een flesje sonnema’

Het programma voor as zaterdag is lekker ontwaken met een bakkie koffie.
Om 14.15 uur gaan we lekker omkleden en trappen het witte leer af om 15.00 uur.

De laatste keer zijn de taken super goed gedaan en daar moet natuurlijk een tikkie overheen gedaan worden mannen.

Mannen tot vanavond, want het is weer woensdag……..de week is flink door midden….bokbier smaakt fantastisch met dit gure weer met een schaaltje bitterballen.
Dus bordje leeg eten, afruimen, spullen in de vaat en vergeet je sporttas niet voor je naar de club gaat vanavond.

En tot zaterdag