Sponsordag

Gezellige Sponsordag RC Spakenburg

Afgelopen zaterdag waren de sponsors van Rugbyclub Spakenburg uitgenodigd voor een gezellige dag op de rugbyclub.

De middag/avond werd op een echte rugby manier gehouden. Zo werd eerst de wedstrijd RC Spakenburg – De Bulldogs gespeeld (Bulldogs is de huidige nummer 1 van de competitie). De mannen van MR Fillet lieten dan ook voor het oog van de sponsoren zien wat karakter en inzet is. Op een heerlijke manier werd de tegenstanders aan de kant gezet en werd er een overwinning neergezet om trots op te zijn.

Na de wedstrijd was er een drankje, gezelligheid en natuurlijk werd er voor iedereen gebarbecued. Hiernaast was er natuurlijk ook gelegenheid van netwerken en werden alle sponsoren bedankt.

De Rugbyclub die binnen een jaar tijd van 12 naar 76 sponsoren mocht gaan had dan ook nu mooi de gelegenheid om de sponsoren te bedanken. In plaats van bloemen had de rugbyclub een tastbare herinnering voor de sponsoren in petto om de overeenkomsten tussen sponsor en club te laten zien. Elke sponsor ontving dan ook een speciale rugbybal (Limited edition alleen voor sponsoren) met daarbij een kicking tee om hem op te zetten.
De eerste bal werd uitgereikt aan onze hoofd- en jeugdsponsor MR Fillet.

Onze dank dan ook aan alle sponsoren die de rugbyclub steunen!

Ps de sponsoren die nog geen bal hebben zullen deze binnen aanzienbare tijd ontvangen.

Namens de Sponsorcommissie
Patrick van Rossum