Rugbyfeest Anthem – Team Hatseflats

DJ Nawi (Iwan Korpadi) is weken bezig geweest met het maken van een speciaal Anthem voor het Oranje Rugby Festijn. Hij wilde iets maken dat de energie van het feest kon vangen en het gevoel van het rugbyfeest kon weergeven. Hiervoor heeft hij het clublied van Rugby Club Spakenburg gebruikt. Het clublied is gebaseerd op “Het kleine café aan de haven” van De Havenzangers.

Iwan veranderde de tekst, voegde een stevige beat toe, en zo ontstond het Rugbyfeest Anthem. De organisatie van het Oranje Rugby Festijn was gelijk enthousiast.

Op het Oranje Rugbyfeest stond DJ Nawi achter de draaitafels, klaar om zijn Anthem aan het grote publiek te laten horen. De sfeer was al fantastisch, maar toen de beat van het nummer begon, barstte het feest echt los. Het nummer is een ode aan Rugby Club Spakenburg en het Rugbyfeest. Iedereen vond het geweldig om het clublied op deze manier te horen.

Vanaf nu is het Rugbyfeest Anthem van DJ Nawi een vaste hit op het Rugbyfeest.

Dit bericht heeft 0 reacties