RC Spakenburg BIERPROEVERIJ

Op zaterdag 30 september (rond 15:00 uur) willen we voor de eerste keer het RC Spakenburg BIERPROEVERIJ houden. Nu weten wij dat jullie niet zo van bier houden 😉 maar een keer wat anders leek ons wel leuk. Samen met de “BARBIER” (het biercafé van Hilversum van onze eigen Roy) zullen wij de bieren voor jullie selecteren. De proefavond bij de “BARBIER” staat dan ook al in de planning.

Natuurlijk doen wij ook dit weer voor een goed doel, dit goede doel zal zaterdag 30 september dan ook bekend gemaakt worden. Dus thuis kun je vast aangeven dat je weggaat en zakgeld nodig hebt voor het goede doel.

Een kleine tip van de sluier van het goede doel: 2018, Ovaal en zand

De kosten van de proeverij bedragen slechts € 20,-.
Voor dit bedrag krijg je 7 biertjes, waarvan 5 speciaal bieren. We beginnen en eindigen natuurlijk gewoon met een vertrouwde Amstel.
De speciaal bieren zullen onder het genot van een bijpassend hapje per ronde gepaard gaan.

Het verzoek is aan een ieder wel om je eigen speciaal bier glas mee te nemen!

Voor wie is de proeverij: voor iedereen! Dus neem gerust je vrienden, familie, kennissen of wie dan ook mee. Hoe meer zielen hoe meer vreugde.

Aangezien de bieren en hapjes van tevoren ingekocht moeten worden, willen we graag weten op hoeveel mensen we kunnen rekenen. Indien je er dan ook bij wilt zijn laat dit dan even weten aan één van ondergetekenden en we reserveren een mooi plaatsje voor je. Graag vernemen we dit uiterlijk maandag 25 september.
Natuurlijk zal er ook een enkel biertje extra ingekocht worden voor de late beslisser maar wees gewaarschuwd dit zal zeer beperkt zijn.
Lust je alleen maar gewone bieren….ook dat kan geregeld worden maar geef je dieet wens dan wel even door.

Ps 1: tussendoor zal nog getracht worden om geld uit je zak te kloppen voor het goede doel dus neem genoeg mee.
Ps 2: niet van iedereen heb ik een mail adres dus geeft het ook zoveel mogelijk door

Met ovale groet,
De goede doelen commissie 2018