Programma – Tour Glasgow 2014

Dit wordt de 8e tour voor Rugby Club Spakenburg.
Na Cardiff, 2x Lonen, Glousther, Praag, Edinburg en Newcastle is nu Glasgow het reisdoel.

Het programma ziet er als volgt uit:

Donderdag 8 mei 2014
Om 13:30 uur wordt iedereen op de club verwacht. Hier zullen we de traditionele tourfoto maken en krijgt ieder zijn tourshirt uitgereikt. Rond 15:00 uur vertrekt de bus richting IJmuiden waar de King Seaways op ons ligt te wachten. Deze vertrekt rond 17:30 uur richting Newcastle. Om 18:15 uur gaan we met z’n allen genieten van een heerlijk scheepsbuffet waarna iedereen zijn avond vrij mag indelen.
Onderweg zullen de klokken een uur terug gezet worden naar Engelse tijd.

Vrijdag 9 mei 2014
Na een lange nacht staat er een ontbijtbuffet voor ons klaar. Rond 09:00 uur komen we aan in Newcastle vanwaar we met de bus naar  Glasgow zullen rijden. Een ritje van ongeveer 3 uur. We kunnen om 15:00 uur inchecken in het hotel dus gaan we eerst de stad verkennen. We slapen in het Holiday Inn Express City Cetre Riverside, Stockwell Street 122.

Zaterdag 10 mei 2014
Na het ontbijt is iedereen s’ochtends vrij. Om 14:30 uur verzamelen we bij het hotel vanwaar we naar Rugbyclub Cartha Queens Park rijden waartegen we een heerlijke pot gaan rugbyen. We spelen tegen het 3e social team. Hier zullen de heren van Rugby Club Spakenburg zich van haar beste kant laten zien door een goede pot rugby te spelen en van een nog betere 3e helft te genieten. In de avond vertrekken we weer naar ons hotel en mag iedereen zelf weten wat hij gaat doen.

Zondag 11 mei 2014
Ook op zondag zal er weer een ontbijtje klaarstaan in het hotel. Na het uitchecken gaan we een stad bezoeken waarna we om 15:30 uur op de boot worden verwacht. Om 17:00 uur vertrekt de King Seaways weer richting het vaste land en zal er om 18:15 uur weer een buffet klaarstaan. De avond is net als op de heenreis vrij van invulling.

Maandag 12 mei 2014
Ook op maandagochtend staat er een ontbijt klaar. De boot zal rond 09:30 uur aankomen in IJmuiden. Rond 11:30 uur wordt thuiskomst op sportpark de Vinken verwacht.