Het Oranje Rugby Festijn 2017

Het 27e Oranje Rugby Festijn

– Al 27 jaar HET feest van de regio
– Waar gezelligheid en rugby voorop staat
– Woensdagavond 26 april vanaf 18:00 uur
– 10 buurt- en vriendenteams
– Strijdend voor de felbegeerde Oranje Rugby bokaal
– 7 tegen 7

Rugby Club Spakenburg organiseert voor de 27e keer het Oranje Rugby Festijn.
Traditioneel op de avond voor Koningsdag.

Op woensdag 26 april start om 18:00 uur het toernooi waarin de ca. 10 vrienden- en clubteams het tegen elkaar op nemen voor de felbegeerde Oranje Rugby bokaal.

Ook dit jaar hoopt Rugby Club Spakenburg weer nieuwe leden te werven die de club komen versterken. Hiervoor kan je op de avond zelf een van de organisatoren aanspreken of mailen naar Rikkert de Jong, rikkert@rugbyclubspakenburgl.nl . Het Oranje Rugby Festijn staat al jaren bekend als het grootste dorpsfeest van de regio en is de plek waar karakter, sportiviteit en gezelligheid elk jaar weer hand in hand gaan. Kom dus allemaal op 26 april de teams aanmoedigen om er ook dit jaar weer een gezellig en succesvol toernooi van te maken!

Het programma van 2017

Woensdagavond 26 april om 18:00 uur starten de eerste wedstrijden. De wedstrijden duren elk ca. 10 minuten en worden gespeeld op velden van ongeveer 50 x 25 meter. Er wordt gescoord door de bal achter de achterlijn op de grond te drukken. De wedstrijden worden gefloten door officiële NRB Referees. Rond 21:30 uur wordt de prijsuitreiking verwacht, waarna de derde helft volgt met optredens van diverse artiesten.

Met optredens van o.a.

John Macraven / The Festiboys / De Alpenzusjes / Arno Kolenbrander

Legitimatie en entree

Iedereen wordt bij het betreden van het rugbyterrein geacht zijn of haar legitimatie te laten zien. Tot 21:30 uur is de entree gratis. Vanaf 21:30 uur bedraagt de entree € 5,00. Het feestterrein is tot 00:30 uur uitsluitend toegankelijk via de hoofdingang van het sportpark (de bruggetjes worden verwijderd).
Eigen consumpties zijn strikt verboden!!!

Inschrijven voor het Oranje Rugby Toernooi

Om je team in te schrijven voor het toernooi kun je contact opnemen met Anton Beijes Anton@rugbyclubspakenburg.nl
Inschrijven voor het Oranje Rugby Toernooi

Een team bestaat uit minimaal 7 spelers. Vanaf dinsdag 4 april kan er elke dinsdag en donderdag getraind worden vanaf  20:00 uur om op de rugby club het rugbyspel onder de knie te krijgen. Op deze avonden worden er trainingen gegeven onder begeleiding van een ervaren rugbytrainer. Graag vooraf even doorgeven als je team en/ of jij mee wil trainen.

Kijk voor meer informatie op www.RugbyFeest.nl