Het Oranje Rugby Festijn 2013

Voor de 23e keer wordt het grootste dorpsfeest in de regio door Rugby Club Spakenburg georganiseerd. Ook dit jaar is dat weer op de avond voor Koninginnedag op maandagavond 29 april vanaf 18:00 uur. Dan zal op sportpark de Vinken weer alles in het teken staan van de rugby sport en alles wat daarbij hoort.
Rugby Club Spakenburg hoopt naar aanleiding van dit toernooi weer nieuwe spelers te werven. Dit is altijd de doelstelling van het toernooi geweest en gebleven. Dus benader een van de organisatoren en schrijf je in!
Dit wil niet zeggen dat de derde helft, die bij ons op de tweede plaats staat, er minder om is. Wij hopen dat op deze avond de sportiviteit en gezelligheid net als voorgaande jaren hand in hand gaan, want dat is wat rugby zo’n geweldige sport maakt.

Kijk voor meer informatie op www.RugbyFeest.nl