Uitnodiging informatieavond TC vrijdag 10 oktober

Beste Leden,

De weg die we 3 seizoenen terug hebben ingezet met ons technisch 3 jarenplan hebben ervoor gezorgd dat we een zeer gezonde vereniging zijn op technisch gebied. Dit plan is door het bestuur en de trainer/coach opgesteld.

Hoe zag dat plan er nu uit?

Doelstelling 2011-2012 plezier terug krijgen en bouwen aan een team na een zware periode en terugtrekking team uit 2e klasse seizoen 2010-2011.
Doelstelling 2012-2013 kampioenschap 3e klasse NW en daardoor promotie naar 2e klasse Noord met een gezonde selectie spelers.
Doelstelling 2013-2014 Handhaving 2e klasse Noord en groei in leden.

Bovenstaande is naar de tevredenheid gehaald en inmiddels hebben we veel nieuwe leden deze zomer mogen verwelkomen, staan er 2 x per week gemiddeld 18 spelers op de training en zijn de zaterdagen weer druk en gezellig met vrouw, vriendin, kids en vrienden.

Maar stilstand is achteruitgang dus ook voor de komende 3 jaar wordt er weer gewerkt volgens een technisch 3 jarenplan, om de club te behouden zoals zij is en te groeien in de nieuwe gebieden die ons kansen biedt.

De technische commissie wil dit 3 jarenplan graag aan jullie presenteren en delen, zodat we samen als 1 club hier achterstaan de komende 3 jaar.

Spakenburg is een club in beweging en we moeten zorgen dat onze club en het rugby groeit en nog aantrekkelijker wordt en blijft voor iedereen. En om Spakenburg voor iedereen aantrekkelijk te houden en te maken, willen wij jullie graag uitnodigen om ons plan aan te horen en daar gezamenlijk naar te kijken en te communiceren. We moeten het namelijk samen doen. En dat we de komende 3 jaar weer met zijn allen in De Blauwe Trein kunnen stappen met voor ieder wat wils en dat we blijven groeien op alle technische vlakken van onze mooie vereniging binnen de normen en waarden van Rugby Club Spakenburg.

Informatieavond vrijdag 10 oktober (zaterdag 11 oktober geen wedstrijd)
Clubhuis open 20.00 uur
Start presentatie 20.30 uur

Jullie aanwezigheid wordt zeer op prijs gesteld.

De Technische Commissie