RCS Socials

superheld_001Beste leden,

De Blauwe trein heeft een nieuwe wagon!

Namens de TC (technische commissie) zijn we verheugd te melden dat we in de afgelopen maand een nieuwe wagon hebben kunnen aansluiten aan De Blauwe Trein. En dit hebben we ingeluid met het kapot slaan van een fles Sonnema op deze sterke wagon.

Wat voor wagon? En waarom een fles Sonnema stuk slaan? Hoor ik U denken?

Het betreft de wagon “HET SOCIAL TEAM” en is ingeluid met een fles Sonnema, omdat dit wordt gedronken op verschillende manieren door zowel ervaren als jonge drinkers en dat past bij deze wagon. Het mooie van deze wagon is dat het een aandrijfstysteem bezit en daarmee De Blauwe trein verder helpt. Het hangt dus niet alleen maar aan, maar is een meewerkende wagon wat De Blauwe trein nodig heeft om in de toekomst te kunnen blijven rijden en om in de behoefte te voorzien van al haar passagiers.

Wat voor passagiers rijden er in deze wagon genaamd het social team:
– Ervaren/oud-spelers met nog passie in de donder voor het rugbyspel en de club.
– Onervaren/jonge spelers welke nog moeten rijpen voor de 2e klasse.

Hoe ziet het startpunt en route van wagon het Social Team er uit?

Het is een maandelijkse route die iedere eerste woensdag van de maand start in het gezellige clubhuis op De Vinken voor een training van 20.00 tot 21.00 uur. Dit is het vaste vertrekpunt, maar uiteraard is er de mogelijkheid om gewoon op maandag en woensdag mee te trainen met de reguliere trainingen. De eerste woensdag van de maand wordt aangehouden als gezamenlijke vaste training voor het Social Team. De eerste training is op woensdag 5 november en ik heb gehoord na afloop lekkere pikante kippenvleugels in het clubhuis.

Oke klinkt goed en duidelijk dat deze wagon een onderhoudsbeurt nodig heeft 1x per maand, maar hoe zit het dan met de grote beurt van de social wagon?

De grote beurt is 1 x per 4 weken in een thuiswedstrijd op zaterdagmiddag. We regelen dan een ander social team als tegenstander en spelen deze wedstrijd voor de wedstrijd van Spakenburg 1. Na deze grote beurt is er ook de gezellige 3e helft voor een extra smeerbeurt.

De eerste onderhoudsbeurt >van het social team is een training op woensdag 5 november om 20.00 uur op De Vinken.

De eerste grote beurt is op zaterdag 15 november om 15.00 uur met een wedstrijd op De Vinken.

Maar wie zorgt er nu voor dat deze wagon een beetje fatsoenlijk wordt bestuurd TC?

Het social trio van Erik Blokhuis, Roeland Muijs en Jurgen de Graaf zullen zorgen dat wanneer u in deze wagon stapt het u aan niks ontbreekt en het een leerzame, gezellige en goed georganiseerde route wordt.

Zin om af en toe lekker een balletje te gooien op een training of wedstrijd, maar geen verplichtingen, en de warme en gezellige sfeer van de club weer proeven, stap dan in deze wagon……u krijgt er geen spijt van. Een enkeltje kopen behoort tot de optie, deze kunt ieder moment zonder verplichtingen omzetten in een social abbenoment, zo mist u namelijk geen enkel mastercard momentje.

Voor meer info kunt u terecht bij het social trio. We zien jullie graag woensdag 5 november bij de kick-off van Het Social Team.

Namens de TC,
Erik en Sven