Wedstrijd zaterdag 30 jan *afgelast*

UPDATE 30-01-2010:
Door de hevige sneeuwval is het veld bevroren en dus onbespeelbaar waardoor de wedstrijd van vandaag tegen het Gooi is afgelast.

Als alternatief is er door Jan de Boer een Hartenjaartoernooi georganiseerd.
Aanvang 15:00
Aanmelden hiervoor kan via Jan de Boer (0900-kakwang)

Dit bericht heeft 6 reacties

1. De mooiste tackle die ik woensdag avond heb gezien was van Luuk. Prachtig zoals hij zichzelf vloerde ☺

2. Was vanmiddag ff op het veld. Was goed bespeelbaar. Kan ’t Gooi als er in Naarden niet gespeeld kan worden bij ons uitgenodigd worden!

3. dat zou ideaal zijn. hun veld staat vol water en vanavond is daar de training afgelast ( i.i.g. op het veld)

4. Heren,

contact is er al met ‘T Gooi dat als hun veld onbespeelbaar is er in spakenburg gespeeld wordt. MITS het veld bij ons ook bespeelbaar is.

Als we bij ons spelen is er misschien aansluitend ook de wedstrijd ‘T Gooi 1 – Sparta. deze wordt of na onze wedstrijd in naarden gespeeld of in cappelle of bij ons.

Het is niet mogelijk een reactie te plaatsen.