Wandtegelactie

Momenteel zijn we bezig met een ludieke actie binnen de club. In de kleedkamer moet nog een grote muur betegeld (en dicht gemaakt) worden. Hierin willen we ook een stuk van de spelers instoppen. Dus wil je een mooi aandenken op de club doe dan mee.

Tegeltjes zullen 15×15 zijn.

Hoe meer tegels des te mooier de muur. Natuurlijk mag je naast je eigen tegel ook een tegel met logo sponseren (hier komt ALLEEN het logo op) van de club (deze worden in grote getallen afgenomen) Dit kunnen we dan als actie ook aanbieden voor € 35,- (tegeltje met logo en tegeltje met je eigen naam). Is wel zo mooi als het logo er ook een aantal keer tussen hangt.

Inschrijven kan op de lijst op de club. Mocht je hier geen tijd voor hebben (lijkt me onwaarschijnlijk want voor de club maak je tijd) dan kun je dit ook per mail doen (natuurlijk ook weer met inacht name van de onderstaande regels) Alleen kun je dan GEEN plekje uitkiezen maar wordt er een plekje voor je gekozen. Op de club hangen twee overzichten (a3) waarop je je naam kan invullen en een plekje kan kiezen.

Groeten en zorg dat je ook aan de muur of FAME komt.

Ook zijn we nog opzoek naar een goeie tegelzetter die de muur mooi kan beplakken.

HOE WAT WAAR WAAROM:
INTEKEN LIJST VOOR TEGELTJES (RUGBY (DELFS) BLAUW)

• Wat is de bedoeling: |De bedoeling is op een originele/ludieke manier de muur in de kleedkamer te beplakken
  • Voor wie is het?: |Voor iedereen die de club een warm hart toe draagt (met inacht neming van onderstaande)
  • Wat zijn de kosten? | Kosten zijn € 25,- per tegel (let wel op, hoe meer tekst des te kleiner de letters)
  • Wat krijg ik voor die 25,- | Een plaatsje aan de wand in de kleedkamer van de mooiste club en je tegel
  • Is dit duur? | NEE we gaan ervan uit dat ie tien jaar kan hangen en dat is net 2,50 per jaar
  • Mag ik mijn naam verdeeld over meerdere tegels? | Ja dat mag als je maar per tegel betaald
  • Wanneer moet ik betalen? | Zodra je je naam invult wordt er een tegel besteld en dien je te betalen.
  • Mag ik ook een tegel voor mijn vrouw of kinderen | Ja je mag net zoveel tegels bestellen als je wilt
  • Is een plaatje bij mijn tegel ook mogelijk: | NEE dit is niet mogelijk, alleen tekst is mogelijk (misschien ook rugnummer)

In opvolging van de invullijst kun je hieronder je naam invullen (voor en achternaam en eventueel bij naam). Daarna de naam die je op je tegeltje wilt en je handtekening voor akkoord.

Tegeltjes kunnen eerst door ALLEEN SPELENDE LEDEN besteld worden. Tm 12-12-09
Daarna kunnen alle leden een tegeltje bestellen tm 12-1-2010

Vanaf 13-1-10 kan iedereen  bestellen. Vanaf dan kun je ook een tegeltje voor je kinderen (of voor je toekomstige kinderen) Ook mag je natuurlijk voor je vrouw een tegeltje bestellen.

Tegeltjes zijn uiterlijk te bestellen tot 28 februari 2010. Daarna zullen alle tegels besteld worden en geleverd.
LET OP NIET BESTELD VOOR DIE DATUM IS GEWOON PECH HEBBEN WANT ZODRA DE TEGELS BINNEN ZIJN WORDT DE MUUR BEPLAKT
BESTEL OOK SNEL WANT VOL = VOL we hebben maar 1 muur