D-Day in Spakenburg

Update: De wedstrijd wordt thuis gespeeld.
LET OP: K.o. 14:30 / aanwezig 13:30

A.s. zaterdag 13 maart is het D-Day in Spakenburg.

Dan speelt Rugby Club Spakenburg zijn kampioenswedstrijd tegen RC t’Gooi uit Naarden.
Kick of is om 14:30 op sportpark de vinken.
De plaatselijke rugbyclub is bij winst op de heren van ’t Gooi kampioen.

In goed overleg met ’t Gooi en de bond (waarvoor onze dank) wordt de wedstrijd bij RCSpakenburg gespeeld.

Sponsoren, Vrienden, Kennissen en een ieder die Rugby Club Spakenburg een warm hart toedraagt. Kom ons steunen!

Dit bericht heeft 27 reacties

1. Echt wel. De volle 200% knallen en we stoppen niet voordat het laatste fluit signaal heeft geklonken.

1. he rickert, zag ik nou dat je onderbeen eraf werd gedraaid (zo ongeveer) op het filmpje? geblesseerd of valt het mee?

2. sorry, ik heb het onmiddels gelezen op de wedstrijdpagina. Kut man, beterschap!

1. bedankt
        mischien krijg ik in de laatste minuut nog wel een publiekswissel

1. alleen je kaak spieren zijn getraind. Oh nee nu ook je vingers g☺☺1

2. Mannen fantastisch nieuws,inderdaad BULLDOGS bedankt.Het is overigens wel een eye-opener dat we niet in dezelfde fout gaan als UTRECHT;dus niks onderschatten,we moeten bij ons zelf blijven en ons eigen spel spelen en pas feesten en juichen als de ref affluit met winst in de pocket,dus ik zie een ieder van jukkie a.s. dinsdag op de training!!!!

3. Mooi nieuws! Goede prestatie van de bulldogs, en nu die trein door laten denderen tot het eindstation!

4. heej jongens…
    ik ben er bij er ook weer bij om jullie die overwinning aan te moedigen
    zet m op

5. Donder jongens zaterdag moeten jullie gaan knallen Heb wel zin in een feestje al ik terug kom 😀

6. uitslag bulldogs – den helder 15-21 geen bonuspunt voor den helder dus!!

7. Dat is helemaal mooi, maar laten we de koppies koel houden en de wedstrijd winnen in stijl, dus ook deze gewoon winnen, net als die andere 15 wedstrijden dit seizoen 🙂

1. raadseltje

welke captain wint elke wedstrijd die hij speelt en wordt wer toch geen kampioen?

prijs een kleurplaat

1. Ingescheurd oor, twee licht genkeusde ribben en kapotte benen na Cas.RC. Buiten dat om nooit zo fit tussen de oren geweest!!! Dus dat gaat goed komen, of niet Janneke??!!

2. ik heb net peter gebeld, tot nu toe nog 12 man.
            voor een x bedrag kom je al snel in de basis.

1. volgens mij wonnen we ook zonder jou tegen het ’t gooi op die paar minuten dat je hebt meegespeeld.
          mmar het zou wel leuk wezen als je ook mee schreeuwd voor de overwinning.
          cursus kan je krijgen bij Jaap-Willem.
          tot een zaterdag

8. is hij blond??
    sjoekt hie op z’n kop als hij een bal tussen de palen moet nemen.
    weet alles beter,heeft altijd een weerwoord.
    zegt tegen z’n eigen jongens rustig aan jongens en ga lekker ballen en sla er dan zelf rustig op los.
    dan weet ik wie je bedoeld,als ik win mag ik dan naast luuk zitten met mijn kleurtjes.

9. Mannen,
    Namens URC van harte gefeliciteerd met jullie behaalde kampioenschap! Heel veel succes in de 2de klasse.
    Raymond Offermans, captain 2de team URC

Het is niet mogelijk een reactie te plaatsen.