Kampioensreceptie

vrijdag 21 mei vanaf 19:30 bent u allen uitgenodigd op de kampioensreceptie om alle spelers en technische staf te feliciteren met het behaalde kampioenschap.

Dit bericht heeft 10 reacties

1. Helaas kan ik hier niet bij zijn.
    Jullie mogen mij natuurlijk ook een andere keer feliciteren.

Gr, niels

1. Niels niet aanstaande vrijdag maar volgende week vrijdag dan ben je er toch wel 😉

1. Nee sorry, helaas,

ben er echt niet.
        Maak jij ff een paar foto’s voor op de site!
        tenzij Linda er is natuurlijk.

1. Geef je camera maar 😛 maak ik wel foto’s 😀 dat komt wel goed 🙂

2. Gefeliciteerd met het kampioenschap heren! Mooie prestatie! Vrijdag zal ik jullie natuurlijk persoonlijk de hand komen schudden en een goede borrel drinken op het komende seizoen!

1. Hey Jaap-Willem,

Hang je dit keer je telefoon aan een touwtje vast aan je broek!? scheelt straks weer zoeken in de bosjes na die goede borrel 😉

3. Het scheelt dat er geen paal in het clubhuis staat om in te klimmen! Dat was de boosdoender. Het had verder weinig met alcohol te maken 😉

@Niels: ik heb nog een halfvol wegwerpcameraatje, zal een paar picas schieten voor je!

4. ik weet niet of dit de juiste plek is om je af te melden maar…goed voorbeeld doet goed volgen. helaas ben ik er niet bij aanstaande vrijdagavond. desondanks: heel veel plezier!

1. Hmmm.. dat is jammer Guido.
      Tot volgende week woensdag dan maar met trainen 😉

5. Het was erg gezellig boy’s.

Allen miste ok wel een hoop mensen.

Waar waren bijvoorbeeld,de ouwe garde,sponsers

Het is niet mogelijk een reactie te plaatsen.