Seizoen 2007-2008

Spelers/supporters en overige,

Het seizoen is nu helemaal ten einde. Na deelgenomen te hebben aan diverse toernooien zit het er weer op voor dit seizoen.

Volgend seizoen zullen we weer met een frisse start beginnen. De voorlopige planning is om begin augustus te starten met de eerste trainingen. Waarom?

Omdat in de tweede week van september de competitie weer van start zal gaan. Ook ziet het er naar uit dat in het seizoen 2008/2009 de derde klasse verkleind zal worden. Hierdoor zullen aankomend seizoen de nummer 7 t/m 10 rechtstreeks degraderen en de nummers 6 het onderling mogen uitvechten. Dit betekend dus dat we minimaal bij de eerste 5 moeten eindigen. Aangezien we afgelopen seizoen uiteindelijk op de 8e plaats zijn geëindigd is er nog werk genoeg.

Daarom verwacht ik vanaf augustus weer van iedereen de volle 200% inzet. (mocht je op vakantie zijn in deze periode laat het dan vooraf weten). Dit voor eventuele oefenwedstrijden.

De exacte datum dat we starten zullen jullie nog door krijgen. Het is de bedoeling dat we weer met een gezamenlijke avond zullen beginnen.

Ook zal ik net als afgelopen jaar wekelijks weer een mail rond doen met updates. Hierin zal standaard de eerste 4 wedstrijden doorgegeven worden (zodat iedereen het kan plannen!) en een kortverslag van de afgelopen week. Mocht je de mails nog niet ontvangen stuur dan even een mail naar paros@symfora.nl.

Op woensdagavond wordt in de vakantie nog gewoon aan de conditie gewerkt! (van 20:00 tot 21:30)

Groeten,
Patrick