25 jarig jubileum uitje (voor de leden)

Vrijdag 18 juni 2004

Een dag om vrij te nemen!!

Dan viert Rugbyclub Spakenburg namelijk op spectaculaire wijze haar 25 jarig jubileum met al haar leden.

U wordt om 9:00 uur ’s ochtens in het clubhuis verwacht, ban waaruit een volledig door de club verzorgd dagvullend programma zal worden georganiseerd voor man en vrouw. Mocht je op deze dag geen vrij kunnen krijgen en moet je dit programma missen?? Niet getreurd… Geef je dan op voor het avondprogramma dat vanaf 19:00 uur begint op een locatie in de buurt van Spakenburg.

Maar wacht niet te lang. Wij willen graag voor 22 mei weten welke leden en partners er aan deze dag deel willen nemen. Geef je op door de antwoordstrook voor zaterdag 22 mei in te leveren. De strookjes kunnen op woensdag- en zaterdagavond worden ingeleverd in het clubhuis. Op andere dagen kunnen ze worden ingeleverd bij Erik Blokhuis (Oeverloper 4) of Roeland Muijs (Oosterzate 5).