2017-10-07 | Oysters 2 – RCS1 | 00-26

En weer winst voor RC Spakenburg.
Dit keer uit tegen RFC Oisterwijk Oysters 2

Na 10 minuten was het Evert van Bochove die de eerste try wist te scoren en benutte Wouco de Graaf de conversie wat de stand bracht op 0-7.
Na 30 minuten was het Luuk Martijn Hopman die door wist te breken en ook deze conversie werd benut door Wouco de Graaf.
Het was een pot rugby die erg spannend werd (ook voor alle meegereisde toeschouwers) en beide teams aan elkaar gewaagd waren.
Dit was ook te zien in het spel en het score verloop.

Het duurde een tijdje in het tweede helft waarna Wouco de Graaf in de 70e minuut door een fout van de tegenstander slim wist te scoren en daarmee de druk van de ketel kon
halen.
In de 77e minuut was het Jonathan de Boer die nog wist te scoren en hiermee ook het bonuspunt veiligstelde.
Tevens werd de conversie benut door Wouco de Graaf wat de eindstand bracht op 0-26.

Volgende week zaterdag staat RC Eindhoven 1 op het programma thuis op sportpark de Vinken.

Kick off 15:00