Start seizoen 2009-2010

Beste Spelers,

Aankomend programma.

Zaterdag 21-08-2009:

Oefenwedstrijd tegen het Gooi kick-off is om 15:00 uur aanwezig 14:15 ( thuis wedstrijd )

Vrijdag 27-08-2009:

BOTTER UITJE

Op vrijdag 27 augustus gaan we met het kampioensteam van afgelopen jaar varen. Dit is aangeboden door oud trainer/coach Dick van Beek voor het behalen van het kampioenschap. Iedereen wordt voor 19:00 uur verwacht. Verzamelplaats is het Schippershuys. Voor de gene die het niet weten. Dorp in rijden, door rijden tot de voetbalvelden (immer geraden aus) en dan net voor dat je het parkeer terrein van de voetbalvelden op rijdt, ga je rechts. Door rijden totdat je aan je linkerhand het Schippershuys ziet.

( Dit is alleen voor alle spelende leden.)

Zaterdag 28-08-2009:

Extra training / oefenpot 1e en 2e team tegen elkaar.

We starten de training om 14:30

Verder nog vragen dan hoor ik het wel.

Groetjes,

Arjen

Dit bericht heeft 2 reacties

1. Laat mij ff weten of het een training wordt of een wedstrijd van het 1ste en het 2de tegen elkaar.

Komen doe ik dan zeker en wie weet neem ik mijn spullen mee om met het 2de mee te doen,als hetoegestaan is door de rest uiteraard.

bel of sms me dan ff op 06-28950336

alvast bedankt Jaco

Het is niet mogelijk een reactie te plaatsen.