Lim Asian Bistro en Rugby Unlimited sponsoren de RCS Six Nations Poule 2017

Goed nieuws vanuit de sponsoring in de poule.

De beste Chinees van Spakenburg e.o. LIM ASIAN BISTRO en de Leverancier van al je rugby equipment RUGBYUNLIMITED sponsoren de RC Spakenburg Six Nations Poule 2017.

Lim Asian Bistro stelt een Gezinsmenu en een overheerlijke SushiBox beschikbaar, (beide voor 4 personen). Want ook voor de beste Sushi ga je naar Lim Asian Bistro. Voor al zijn lekkernijen zie www.limasianbistro.nl

www.rugbyunlimited.com stelt een rugbybal van Engeland (door vele bestempeld als de toren hoge favoriet) en van Ierland (één van ons meest liefhebbende land) incl. kicking tee beschikbaar.

tevens sponsort hij de troostprijs. Voor het beste rugbymateriaal ga je dan ook naar de voorgenoemde site of naar www.blades.nl de rugbyleverancier van Nederland.