Rabobank clubkas actie 2017

De Rabobank randmeren clubkas actie is weer gestart. Vanaf donderdag 5 oktober tot en met 24 oktober kan er gestemd worden. Ook Rugby Club Spakenburg doet hier weer aan mee!

Rugby Club Spakenburg timmert hard aan de weg met  betrekking tot de jeugd. Dit jaar zullen onze nieuwe jeugdleden hun eerste wedstrijden gaan spelen. Met de Rabobank clubkas campagne zullen er trainingsmaterialen aangeschaft worden om ze klaar te stomen voor het nieuwe seizoen en hiermee hopelijk ook de jeugdleden aantallen zien stijgen.

Stemmen kan via: https://www.raboportaal.nl/randmeren/clubkas-campagne/mainmenu/stemmen

Help jij Rugby Club Spakenburg aan een stem? Des te meer stemmen Rugby Club Spakenburg krijgt, des te meer er gedoneerd zal worden!

Onze dank is groot!

Mocht je geen lid zijn van Rabobank Randmeren dan wordt delen binnen je familie/ kennissen etc gewaardeerd!

Wat is de Rabobank clubkas actie?

Voor 2017 is € 70.000,- beschikbaar gesteld voor de lokale verenigingen en stichtingen die bankieren bij Rabobank Randmeren. Bijna 150 clubs doen dit jaar mee met de Clubkas Campagne. Als lid van Rabobank Randmeren mag u 3 stemmen verdelen over de 3 clubs van uw keuze. Stemmen kan van 5 tot en met 24 oktober 2017.

Wie kunnen er stemmen?

Alleen klanten van Rabobank kunnen lid zijn van Rabobank. Als klant bent u niet automatisch lid. Onder ‘persoonlijke gegevens’ in internetbankieren kunt u zien of u lid bent van de bank en of het juiste e-mailadres vermeld staat.

Lid Rabobank Randmeren

Bent u lid van Rabobank Randmeren, maar ontving u geen code? Stuur dan een e-mail naar info.randmeren@rabobank.nl met als onderwerp: ‘Stemcode Clubkas Campagne’. Vermeld in de mail uw volledige naam, geboortedatum en adresgegevens.

Geen lid Rabobank Randmeren

Bent u wel klant, maar nog geen lid van Rabobank Randmeren en wilt u toch stemmen op uw club? Stuur een e-mail naar info.randmeren@rabobank.nl met als onderwerp: ‘Maak mij lid en stuur mij een stemcode voor de Clubkas Campagne’. Vermeld in de mail uw volledige naam, geboortedatum en adresgegevens.

Geen klant

Bent u geen klant van Rabobank Randmeren, dan kunt u helaas niet stemmen.