Rabobank clubkas actie 2016

Hallo Rabobankers onder ons!

Rugby Club Spakenburg is hard aan het sparen voor nieuwe veldverlichting. De huidige verlichting is ondertussen alweer 25 jaar oud en zwaar toe aan vervanging. Help jij Rugby Club Spakenburg aan een stem? Des te meer stemmen Rugby Club Spakenburg krijgt, des te meer er gedoneerd zal worden!

Stemmen kan via: https://www.raboportaal.nl/randmeren/clubkas-campagne/mainmenu/stemmen

Onze dank is groot!

Mannen,                                                           BRENG JE STEM UIT!!!!!!!

Zoals jullie misschien al gelezen hebben via de social media, app groepen,Twitter en Facebook, hebben wij ons ingeschreven voor de Clubkas Campagne van de Rabobank. Dit is een campagne die de Rabobank elk jaar doet en zo iets terug wil doen voor clubs en verenigingen omdat zij geen sponsoring meer doen aan lokale clubs.

Dit jaar gaat het om een bedrag van € 60.000,- dat verdeeld wordt over 150 inschrijvingen. Elke stem is geld waard. Vorig jaar was dat € 10,- per stem.

Zou je iedereen in je kennissenkring die een klant is van de Rabobank willen laten stemmen. Het lidmaatschap is gratis voor klanten en verplicht hen tot niets. Naast de mogelijkheid om online te stemmen, biedt het lidmaatschap nog meer voordeel. Zo ontvangen leden viermaal per jaar het ledenmagazine Dichterbij gratis in de brievenbus.

Leden Rabobank Randmeren

LET OP: leden van wie wij niet beschikken over het juiste e-mailadres, ontvangen geen uitnodiging om te stemmen. Zij kunnen contact opnemen metinfo.randmeren@rabobank.nl om alsnog een stemcode aan te vragen.

Geen code ontvangen?

Alleen klanten van Rabobank kunnen lid zijn van Rabobank. Klanten zijn niet automatisch lid. Controleert u daarom in internetbankieren, onder ‘persoonlijke gegevens’, of u lid bent en of het juiste e-mailadres vermeld staat.

Lid Rabobank Randmeren

Bent u lid van Rabobank Randmeren, maar ontving u geen code? Stuur een e-mail naar info.randmeren@rabobank. nl met als onderwerp: ‘Stemcode Clubkas Campagne’. Vermeld in de mail uw adresgegevens.

Geen lid Rabobank Randmeren

Bent u wel klant, maar nog geen lid van Rabobank Randmeren en wilt u toch stemmen op uw club? Stuur een e-mail naarinfo.randmeren@rabobank.nl met als onderwerp:  ‘Maak mij lid en stuur mij een stemcode voor de Clubkas Campagne’. Vermeld in de mail uw adresgegevens
Dus probeer zoveel mogelijk stemmen te winnen voor ons, RugbyClub Spakenburg.