2009-10-31 | Diok 2 – RCS | 64-10 (beker)

Op zaterdag 31 oktober werd er afgereisd naar de leidse Rugby Club Diok waarvan het 2e team vorig seizoen ongeslagen kampioen is geworden, na hun zegen zonder tegenpunten. Daar wisten wij in de 13e minuut verandering in te brengen maar dat mocht niet baten tegen een veel te sterk Diok II werd verloren met 64-10.

Bekijk de foto’s

Fotografie: Niels van Kesteren

Dit bericht heeft 3 reacties

1. d’r van uit gaande dat hun 1e team niet speelt dit weekend (volgens mij) en diok 2 naar het zich laat aanzien volgend jaar gewoon 1e klasse speelt: helemaal niet slecht gedaan spakenburg!

2. Mannen, tot het eind gestreden maar er was een klasseverschil, ook niet zo gek natuurlijk (top 2e klasse vs 3e..). Dank voor de pot en leuke pics!…en Guido, ze hebben tegen ons echte 2e team gespeeld.

1. ik was er niet bij maar als jij het zegt geloof ik je. bij andere clubs hebben we wel eens anders meegemaakt (den haag, castricum), klasse dat jullie het sportief aanpakken. succes en hou die 1e plaats vast!

Het is niet mogelijk een reactie te plaatsen.