2013-10-05 | Oud vs Jong

Deze week geen competitiewedstrijd.
Als alternatief werden de oude mannen weer eens benaderd. Het is al weer te lang geleden dat de oude mannen het opnamen tegen de jonge jochies. Vandaag was het dan eindelijk weer zover.
Iets later dan normaal, om 15:15 uur begon de wedstrijd.
Om de wedstrijd een beetje in balans te houden werd er een mix van oud en jong gemaakt. Leuk om de oude mannen weer te zien spelen en weer een goeie les voor de jochies, “die oude mannen kunnen nog best ballen” werd er geroepen.
Door de goede mix van oud en jong ging de wedstrijd gelijk op en eindigde in een gelijkspel.

Na de wedstrijd werd “zoals gebruikelijk” de pan weer aangestoken en kon iedereen genieten van het kwaliteitsvlees van onze clubslager.

Volgend jaar weer!!!

Naast Oud tegen Jong was het ook de afscheidswedstrijd van Marc Stringer. Voor de gelegenheid is er voor Marc een filmpje gemaakt die je hieronder kan bekijken.

Wedstrijdfoto´s Oud vs Jong:

Fotografie: Niels van Kesteren