Rugbyfit voor ladies

2014_Rugbyfit_poster_002_A4Beste Ladies,

Het is de laatste tijd veel besproken door de ‘’rugbyvrouwen’’ onder ons. Maar donderdag 16 oktober om 19:30 uur is het dan ook zover, want op deze avond willen we gaan starten met ‘’ RugbyFit’’ voor Ladies.

Een combinatie van Bootcamp, Crossfit en Rugby. Speciaal voor de vrouw.

Een leuke manier om je zelf uit te dagen of misschien wel voor te bereiden voor een obstacle run, maar bovenal om lekker fit te worden.

Wij hebben een leuk programma in elkaar gezet en willen de dames van de leden van R.C.S en hun vriendinnen, zussen, nichtjes etc. uitnodigen om de gratis introductieles op donderdag 16 oktober 2014 bij te wonen.

Het begint om 19:30 uur en duurt tot 20:30 uur en het is uitsluitend voor de Ladies.

Lijkt dit je wat? laat ons dit dan weten op het email adres rugbyfit@rugbyclubspakenburg.nl zodat we weten hoeveel Ladies er komen.

Graag tot ziens op donderdag 16 oktober!

Sportieve groet,
Rugbyclub Spakenburg