Ameland Beach Rugby 2009

Het weekend zit er weer op zoals gewoonlijk op maandag het geval is. Alleen hebben we afgelopen weekend weer lekker een keer mogen ballen. Dit keer op het zand van het mooie ameland. Na op vrijdag te zijn gearriveerd en een aantal liters bier verder stond Spakenburg op zaterdag morgen om 9:00 uur al weer paraat om te gaan rugbyen. na een gebakken eitje met spek werd er afgereisd naar het strand.

Hier stonden 7 wedstrijden gepland en die werden dan ook met veel inzet gespeeld en diverse wedstrijden werden gewonnen. Want tja we komen natuurlijk voor de rugby en niet voor de gezelligheid (uhmmm). Er werd goed gespeeld en gebald in het zware zand.

Waarna we ons zelf natuurlijk mochten belonen met opnieuw een enkel biertje in het kwadraat. “s avonds was dan ook weer ouderwets gezellig en werd er traditie getrouw geeindigd in Nobel om een afzakkertje te halen. Tegen de tijd dat het licht werd was het weer tijd om terug te keren naar de boerderij om een enkel uurtje te slapen en daarna om 10:00 uur weer richting de boot te vertrekken en af te reizen naar het beloofde land.

Al met al weer een mooi weekend. In de bijlage is nog de teamfoto te bezichtigen. Hierdoor is nu het seizoen officieel voor ons beëindig en kunnen we gaan toe werken naar het nieuwe seizoen.

Tot dat het nieuwe seizoen begint zal er nog elke woensdag een balletje getrapt worden (afgelopen woensdag een nieuw aantal mensen van 13!aanwezig, of te wel bijna een volledig rugby team). Natuurlijk hebben we tot die tijd ook nog wat neven activiteiten.

Let op, er pleurt er een over het hek!!!

Bekijk de foto’s

Bekijk de volgende 50 foto's >>